افکار نامنظم

در راه خدا را دیدم، مرا نشناخت!

افکار نامنظم

در راه خدا را دیدم، مرا نشناخت!

و سه نقطه

کسی پیشش چاقویی چیزی نباشه یعنی کلا آلت قتاله دارید بذارید رو میز چون بعدا پشیمون میشید بعد تقسیم بشید هر کی دست یکی دیگه رو بگیره حمله نکنه چون میخوام از سه نقطه حرف بزنم

خب چیزی که ما رو بوجود آورده نه از خاک بوده نه از خون لخته شاید آدم و هوا از اینا بوجود اومدن اما من و شما قطعا از پیش هم خوابیدن دو نفر بوجود اومدیم اگه کسی هست جور دیگه ای بوجود اومده بگه یعنی کسی آدمی هوایی بین ما نیس

خب چرا کسی میاد هرم مازلو رو میکشه اما سه نقطه میزاره حتما سه نقطه خیلی مهمه

چرا وقتی میخوان بدونن که از کجا اومدن میگیم اونارو از بیمارستان آوردیم یا اون کارتنه بود که میگفت یهودیها از تو تخم بوجود میان یا از تو قوطی کنسرو

چیه که ما این همه درگیر یه تار موی دخترا هستیم چرا اینقده ما بیمار جنسی هستیم که با هر دختری حرف میزنیم یا بهش نگاه میکنیم یا فکر میکنیم فقط اون سه نقطه است یا هر وقت از عشق و دوستی و ازدواج میگیم منظورمون همون سه نقطه است یا اصلا وقتی دانشجوی دختری میره پیش استاد میگیم [اینجارو سانسورش میکنیم] آخه تقصیر ما نیس خاورمیانه اسلامی همیشه درگیر این سه  نقطه بوده ربطی هم به استاد و دانشجو نداره همه تو سه نقطه درگیرن!


.............پی نوشت:

البته همه ما وقتی از این حرفها می زنیم خودمونو سوای دیگران [یعنی مثبت] می دونیم اما باور کنیم تک تک سلولهای من و شما سرشار از هوس و زنبارگی و هوسبازی و چشم چرانی است [اگه من تو زندگی هیچ غلطی نکردم نشان بی عرضگی من بوده نه طبع بالای و منش من، که منم چون تویی و تو هم چون منی هستی] چون ما ایرانی این زمانه هستیم!