افکار نامنظم

در راه خدا را دیدم، مرا نشناخت!

افکار نامنظم

در راه خدا را دیدم، مرا نشناخت!

حاصل مکان و زمان

ما به این دلیل فارسی بلد نیستیم که ارثیه ما به این دلیل فارسی بلدیم که  تو این محیط بزرگ شدیم وگرنه اگه چین بودیم حالا ممکنه چشامون به اون خوشگلی چشای اونای نبود اما مسلما الان به زبانی راحت صحبت میکردم که هیچکدوم شما حتی یه کلمه شو هم نمیفهمیدید یا حتی مذهب اینکه من فکر میکنم این بهترین مذهبه به این دلیله که من اینجا بزرگ شدم و چون منو به این مذهب یا دین میشناسن مثلا یارو خاورمیانه ای مسلمان تروریسته یا شیعه بی منطقه اگه تو روسیه بدنیا اومده بودم معلومه که فکر میکردم خدایی نیست و این حرفها همش چرته چه برسه به مذهب یا اگه تو لندن بدنیا اومده بودم فکر میکردم مسیح بچه خداست و .... یا اگه تو تلاویو بدنیا اومده بودم فکر میکردم ما قوم برگزیده ایم و حضرت یعقوب هم با خدا کشتی گرفته هیچکدوم از اینا ارثی نیست